Ring til os på 72 10 31 18

Er du blevet gaskunde efter den 1. september 2020? Så kan du få svar på dine spørgsmål
72 10 33 96

Åbningstider

Mandag – torsdag kl. 8.00 – 16.00
Fredag kl. 9.00 – 15.00

Vigtigt! Du kan opleve længere ventetid omkring den 1. i måneden, hvor mange typisk flytter. Og igen midt i måneden, når vi sender regninger ud.

Send os en mail

Kontakter du os på vegne af en anden?

Hvis du kontakter os på vegne af en anden, skal vi nogle gange bruge en fuldmagt. Så ved vi, at du har fået lov til at få udleveret eller ændret oplysninger. Du kan skrive din egen fuldmagt, eller bruge vores skabelon, som du finder her.

Når fuldmagten er udfyldt og underskrevet, kan du sende den til os, via vores kontaktformular ovenfor.

SEAS-NVE, køb strøm, elselskab

Få svar på spørgsmål

Se, om vores oftest stillede spørgsmål kan hjælpe dig til et hurtigt svar.

Få overblikket i vores app ‘SEAS-NVE – tidl. Mit Ørsted’

I vores app ‘SEAS-NVE – tidl. Mit Ørsted’ kan du holde øje med dit forbrug og se prisen på el time for time. Du får også et overblik over dine regninger lige ved hånden.

Hent appen

Hent 'SEAS-NVE – tidl. Mit Ørsted'

Få nemt og hurtigt overblik over dine regninger, forbrug og elpris i appen ‘SEAS-NVE – tidl. Mit Ørsted’

Hent appen
SEAS-NVE tidligere Mit Ørsted